vineri, 23 decembrie 2011

Taste of Italia: Bruschetta cu rosii cherry si busuioc [*raw-vegan]

        For English click HERE.

        Draguta de Ama a avut o minunata idee, si anume aceea de a gazdui o provocare secreta: am primit astfel in mare secret un blog tare dragalas, pe care l-am studiat, l-am cercetat si l-am admirat: My fancy cake. Am ales de aici un aperitiv simplu si foarte aromat: bruschetta pomodoro, caruia am vrut sa-i dau o nota personala, astfel ca am inlocuit rosiile clasice cu rosii cherry.
        Este un aperitiv care poate deschide cu succes orice cina speciala, sau poate fi servit simplu, pe post de mic dejun sau gustare oricand in timpul zilei. 


        Pentru doua portii am avut nevoie de: 4 felii de ciabatta, doi catei de usturoi, 12 rosii cherry, doua frunze de busioc proaspat, sare, piper si doua linguri de ulei de masline.
        Am prajit feliile de ciabatta in toaster pana cand s-au rumenit si le-am "mangaiat" cu usturoi, cat sa isi ia din minunata sa aroma. 


        Am taiat rosiile cubulete, le-am potrivit de sare si piper, am adaugat uleiul de masline si busuiocul si le-am lasat asa vreme de vreo cinci minute, cat sa se patrunda aromele.


        Am pus pe fiecare felie de ciabatta cate o portie generoasa din amestecul de rosii si le-am servit la micul dejun. 
        Pentru o cina cu adevarat speciala, va recomand sa pregatiti un platou cu bruschetta mixta: bruschetta cu rosii si bruschetta cu gorgonzola si nuci


Enjoy!

7 comentarii:

  1. Sarbatori fericite, cu sanatate, bucurii si impliniri!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc la fel draguta! Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Sarbatori fericite si un an nou cat mai frumos! <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc din suflet Ana! Sarbatori minunate si un an nou fabulos iti doresc! ♥

    RăspundețiȘtergere
  5. iata un mic dejun sau o cina usoara si buna !
    Un an nou cat mai bun si voios !

    RăspundețiȘtergere
  6. Arata minunat!
    Felicitari si sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
  7. Va multumesc fetele dragute, pupici si imbratisari!

    RăspundețiȘtergere